• 8 -13 / 17 - 21
پنج ربات دریک ربات (ماز - مسیریاب - آتش نشان - تعقیب سیم حامل جریان - بی سیم) پنج ربات دریک ربات (ماز - مسیریاب - آتش نشان - تعقیب سیم حامل جریان - بی سیم)

پنج ربات دریک ربات

تمام شده
With shipment USPS for 80.000 تومان
قیمت فروش با تخفیف ویژه
250.000 تومان

اطلاعات محصول

پنج ربات دریک ربات (ماز - مسیریاب - آتش نشان - تعقیب سیم حامل جریان - بی سیم)


PDFچاپایمیل

ربات NAR119 یک ربات با 5 کاربرد ویژه می باشد.
این ربات دارای دو موتور پله ای پر قدرت و سنسورهای مختلف می باشد با تعویض یک سنسور کارکرد و قابلیت سنسور جدید پدیدار خواهد گردید.

در عصر کنونی که آن را تکنولوژی و ارتباطات میدانند ربات ها نقش مهمی را ایفا می کنند، عناصری هوشمند و پر کاربرد که بدون کمترین توقعی نیاز های شمارا برآورده می سازند ، آسایش را به شما هدیه میدهند و کارهایی را برای شما انجام می دهند که یا برای انسان ها مخاطره آمیز است مانند کار رباتها در کارخانه های ریخته گری ، و یا انجام آنها برای انسانها بسیار وقت گیر و خسته کننده است و اغلب خالی از خطا هم نیست را با دقت و سرعت بسیار بالا انجام می دهند . اکنون نیاز به این عنصر کارآمد و حیاتی در چرخ صنعت کشور عزیز اسلامی مان بیش از پیش به چشم می آید .

شرکت نوآوران الکترونیک با در نظر گرفتن این نیاز کنونی صنعت کشور و برای بالا بردن سطح علمی و عملی دانشجویان و دانش آموزان عزیزمان و همچنین علاقه مندان به فراگیری علوم ربوتیک ، اقدام به طراحی و تولید ربات های آموزشی نموده است .

هدف اولیه ربات ها ، تعقیب و حرکت ربات با هدف تعیین شده شما میباشد و این خود به معنای گام اول در ساخت یک سیستم فرمان پذیر است. ربات ها در نوع پیشرفته تر خود کاربردهای فراوانی در صنعت دارند مانند رباتهایی که مسئولیت جابجایی اجناس را از محل تولید به انبار در کارخانه های بزرگ را بر عهده دارند .

این ربات با قابلیت ویژه و استثنایی زیر دارای پنج عملکرد اصلی می باشد:
  1- ربات حل ماز   
  2- ربات مسیریاب بسیار دقیق  
  3- ربات آتش یاب و محار کننده آتش (آتش نشان)     
  4- ربات تعقیب سیم حامل جریان    
  5- ربات کنترل کننده شونده از طریق پورت USB کامپیوتر به صورت بی سیم(ASK/FSK)

بازنگری ها

هنوز نظری برای این محصول وجود ندارد.
© طراحی و بروزرسانی و بررسي مشكلات فني سایت احمد عبداللهی